Haklısınız fakat canını kurtaran insanlar ikinci canı olan evcil hayvanlarını aramaya başlıyorlar. Twitter üzerinden bakıldığında azımsanmayacak sayıda çok kişi bu konuda destek bekliyor.

iki tarafa da destek oluyoruz, destek olurken bu konuyu da atlamamamız gerekiyor.
Jessep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iyi niyetiniz anlıyorum fakat birçok insan yardım beklerken, insanların yeni doğmuş çocukları göçük altında beklerken ve kurtarma ekibi birçok insana ulaşamazken hayvanlar önceliğimiz olmamalı diye düşünüyorum.
Senturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an ulaşılamayan yüzlerce adres ve insan varken bölgede hayvan teşhis edebilecek insanlar olduğunu düşünmüyorum.
İlerleyen günler için yararlı olabilir.