Merhaba,
Enkaz altındaki vatandaşlar için bir uygulama geliştirdik ve yayını bekliyoruz. Kaybolan hayvanlara da yardım ediyoruz.
Gerçekten büyük hesap sahipleri var. Lütfen Twitter ve Instagram üzerinden paylaşarak yayılmasına yardımcı olun. Eğer mümkün değilse ücreti karşılığında bunu yaptıralım çünkü hava gerçekten soğuk ve onlar da dışarıda yaşayamaz.
Instagram:
https://www.instagram.com/p/CoU"5Lb0IqIU/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
https://twitter.com/gorenduyancom/st...25a4kPjlxjYfxg
Şimdiden çok teşekkürler.