Suistimale açık bir konu olduğu için, siliniyor. Sizin niyetiniz iyidir, ama bir başka konu açanın kötüdür bilemeyiz.
R10 üzerinden bağış veya yardımda bulunacak arkadaşlar, aşağıdaki konudan faydalanabilir.

https://www.r10.net/off-topic/354213...im-konusu.html