Konu
Çok Değil 20TL Herkes Baksın Hocam
06-02-2023, 17:21:33
#5
kertenkele01
Arkadaşlar yüksek miktarda bağışlarınız için sms yerine banka havale/eft yollarını kullanırsanız daha iyi olur diye düşünüyorum.