en ufak olumsuz yorumda mesajı siliyorlar. demokrasi, ifade özgürlüğü diye bir şey yok. ne r10'da ne başka platformda. yazdıklarım da gayet objektif makul bir şey idi. Maraşta iseniz başınızın çaresine bakacaksınız kısacası diyebileceğim bu.
şansa yaşıyoruz valla. yorumlamam bu kadar.