Teknik ekip hiç nazik değil, güler yüzlü bir hizmet alamıyorsunuz yani. Birkaç kopmalalar haricinde bir sorun yaşamadım.
Sanal sunucularımdan 3 tanesi bir senedir burada barınıyor. Biraz daha pozitif yaklaşmakla birlikte bende benzer tecrübeler yaşadım.