Bende göremiyorum hafız sorarsan orada elektrikler yok hatlar yoğun vs diyorlar ama devletinde AA hiç mi muhabirleri yok hiç mi canlı yayına geçemiyorlar yada bir helikopter kaldırıp yayın yapamıyor o kadar mı parasız özel kanallar tv açık zaten net e düşmüş videolar var kanallar onu gösteriyor bize Kahramanmaraş için ee tamam zaten biliyoruz özgün gösterin oradan yayın yapın daha yok ancak düşen videoları gördüm şu ana kadar ama ilerleyen saatlerde yayın yaparlar elbet