Arkadaşlar en kötü Kahramanmaraş'tır diye düşünüyorm cünkü merkez üssü ora depremlerin. Ama hiçbir yerde göremiyorum nedir durum burada koskoca şehir 7.7 ve 7.6 ile sallandı.

Allah'ım korusun Maraşlı kardeşlerimizi çok üzüntülüyüm