Merhabalar, Almanya'dan 1 adet xbox ve 1 adet oyun kolu aldım, mediamarkt'tan tax-free formunu da istedim. Gün içinde Türkiye'ye dönmek üzere havaalanına geçeceğim fakat bu formu nereye ve hangi süreçlerden geçerek vereceğimi bilmiyorum. Aşamaları anlatabilecek bir hocamız varsa çok sevinirim, şimdiden teşekkürler.