Para kazanma hırsı yüzünden böyle. Lokanta sahipleri çok ucuza alıyor pahalıya satıyor. Fiyatlara bir düzenleme gelmeli sayın yetkililer.
Başka sektörden bir esnaf olarak soruyorum. Neyi ucuza alıyor esnaf? Yada ucuza eleman varmı? Ucuza kira? Ucuza Doğalgaz? Ucuza Elektrik? Ucuza vergi? Ucuza SSK?
"ÇOK UCUZA" hangi ürün alınmış öğrenebilirmiyim?