DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletin gucu vardir biz destek olalim derken devlet batti bitti para verin demiyoruz degerli dostum sevaptir bir destekte biz verelim diyoruz. Sakin ol sampiyon, devlet ayakta cok şükür
Hocam söylemek istediğim şey o değil bunu sizde çok iyi biliyorsunuz. Sel olur iban verilir, deprem olur sms hattı paylaşılır yoksa şimdiye kadar deprem olsun ya da olmasın bir çok sivil toplum örgütüne maddi ve manevi destek veren birisiyim. Bir dönem kurtarma çalışmalarında gönüllü olarak da yer aldım. Yani bu tür şeylere karşı birisi değilim ancak benim zoruma gidiyor bu kadar vergiye vs alınmasına rağmen her afette iban, sms hattı şu bu paylaşılması. İsteyen yardımını yapsın bende yaptım yapmaya da devam edeceğim.