Bu durum benim artık cidden midemi bulandırıyor. Yardımlara karşı değilim ancak deprem veya herhangi bir felaket olur olmaz birisinin iban birisinin yardım sms hattı paylaşması bana o kadar mantıksız geliyor ki. Yanlış anlaşılmasın konuyu açan arkadaşın paylaşmasına değil tepkim Kızılay veya devlet yetkililerinin paylaşılmasına lafım.
Bu devletin hiç mi gücü yok 99'dan beri deprem vergisi daha sonrasında ise adı olan bu ÖTV nerelere harcandı da bu paralar suyunu çekti. Gerçekten anlam veremiyorum ben.
Devletin gucu vardir biz destek olalim derken devlet batti bitti para verin demiyoruz degerli dostum sevaptir bir destekte biz verelim diyoruz. Sakin ol sampiyon, devlet ayakta cok şükür