netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para kazanma hırsı yüzünden böyle. Lokanta sahipleri çok ucuza alıyor pahalıya satıyor. Fiyatlara bir düzenleme gelmeli sayın yetkililer.
Bence de hocam. Dışarda hayat pahalı gerekçesiyle %500 kârla satıyorlar. Sanki bize ucuz. Geçen et dürüm döner + ayrana 180 TL ödedim.