Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef yaşadığımız artçı depremler bile yıkıcı nitelik taşıyor. Durum çok zor. Yıkılan bina çok fazla. Allah yardımcımız olsun
Burdan takip edebilirsiniz hocam anlık paylaşım yapıyoıum

https://www.r10.net/off-topic/354174...post1084453056