UHGrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temettü olayı bana daha cazip geldi açıkcası her ay düzenli bir yatırım ile ancak tabi bilemedim 😅
Ben başladım temettü emekliliğine. Her ay alım yapacağım kumbara misali