osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mamak belediyesi yardım ekibi gönderiyormuş. Başkana yazabilirsiniz. AFAD gönüllüsü olduğunuz için belki götürürler.


https://twitter.com/MuratKoseMamak/s...RUtxDP1QGuDLXg
teşekkürler hocam yazıyorum şimdi, yazmadığım yer kalmadı dönüş bekliyorum