Mamak belediyesi yardım ekibi gönderiyormuş. Başkana yazabilirsiniz. AFAD gönüllüsü olduğunuz için belki götürürler.


https://twitter.com/MuratKoseMamak/s...RUtxDP1QGuDLXg