Emirhan281 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece ciğer olarak düşünmeyin hocam. ciğeri pişiren var, getiren var. bunların maaşı var sigortası var, yolu var yemeği var. ciğerin piştiği yer var. piştiği yerin suyu var elektriği var. bunun vergisi var zartı var zurtu var. yani anlayacağınız var oğlu var, evet bunlar yıllardır var ama artık maliyetler çok ama çok yüksek gerçekten.
Yemek sipariş uygulamasının kendi kuryesi getirirse otomatik %38 komisyon alıyor zaten hocam