Araç sahibinin yaptığı yanlış , dükkan sahibinin tepkiside yanlış olmuş.
Bence o aracı kendisini ilgilendirmeyen bir yere çektirsin, Misal yolun ortası olabilir. Poliside arayıp şikayet etsin. Polis araca ceza yazıp çeker zaten.
Sinirlenip bir tepki ortaya koymuş ama haklıyken haksız duruma düşürmüş kendini.