Yanlış yere aracını park edene kendi müdahale etmesi ne kadar yanlışsa, google'dan yorum yapılması da o kadar yanlış.

Adam kendine göre adaleti sağladı diye, biz de kendimize göre adaleti mi sağlayacağız?