Yukardaki herkes ne bankayla oynamıs nede bi bilgisi var, hiçbirine aldırıs etme.
Vaktim var diyorsan,
10k yı x takside böl ve birden kapatma, her ay günü geldiğinde 3-4 gün önceden öde. (çekip direk kapatmak bi ise yaramıyor / belki son 2-3 taksidi direk kapatmak yarayabilir) sadece düzenli öde 12 aysa, 12 ay boyunca düzenli öde, yarın ödeme günüyse 3-4 gün önceden öde.

bunu sürekli çevir, kredi kartın varsa artı bakiye olarak her zaman devam ettir. sürekli karttan alışveriş yap, karta fazla para yükle. sigorta girişin, belgelenebilir gelirin yoksa bile bu yöntemle yaklasık 2-3 seneye kadar 500k kredi çıkarırsın.