burhan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda belirtmediğimden bahsetmiştim, neden bu kadar uzatıyoruz anlamış değilim? Arkadaşlar gereksiz yazışma ve rahatsızlıktan dolayı özür dilerim. İyi akşamlar.
Kimsenin hakkını ucuz sanma birader 100 liralık iş olsa herkes tasarımcı olurdu içime sindiremediğim insanlar var bu hayatta ama çözümü yok !