Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim oğlum ilçe belediyesinin gündüz bakım evine gidiyor, onlara da tatil mi acaba?
Son dakikada gördüğüm kadarıyla Engellilere ve Hamilelere tatil diye okudum.