Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim oğlum ilçe belediyesinin gündüz bakım evine gidiyor, onlara da tatil mi acaba?
Maalesef bilmiyorum hocam ama tatil olmuştur diye düşünüyorum belediyeyi arayıp sorarsanız daha iyi olabilir