100 tl ye script arıyorsun birde yardım bekliyorsun birader ayıp demen bile
Merhaba arkadaşlar kimseye saygısızlık yapmak istemiyorum ama benim ağzımdan 100 TL gibi bir rakam çıkmad, ama bütçem de çok yüksek değil. Konu nasıl kapatılıyorsa kapatayım. 500 TL altına istek olmuyormuş galiba onu da bilmiyordum. Forumda 10 tane, 11, 22 tane vb. temayı bile cüzi tutarda satanları da görüyorum. Herkese hayırlı akşamlar.