Balataları yakmışsın, gider biraz yol yapınca kokusu
Umarım.
Su tuttuğunuz için çatlamıştır. Çok sürmeden en yakın sanayiye yol alın masraf daha büyümesin.
Zaten öyle düşünüyorum pazartesi göstereceğim.
Balatalar çok yoğun zorlanmada normaldir koku yapması ondan sonra soğumaya bırakmalıydınız, Sıcak halde su tuttuğunuz için BÜYÜK İHTİMALLE batalarda aşınma / çatlama oluşmuş olabilir. Herhangi olumsuz bir durum yaşamamak için fazla zorlamadan en yakın ustaya götürüp aracı lifte alıp kontrol ettirin ama mutlaka aracı kaldırıp bakmalarını isteyin , kampana varmı yokmu sizde hatırlayamadım şimdi orda bulunan yaylara da bakmalarını isteyin.
Tamamdır hocam, zaten göstermeyi düşünüyordum yarın. Lift olayını kesinlikle belirtirim.
arka olduğuu için çokta mühim değil lakin fren balatasının kokusudur.
daha önce benzer bir olay yaşadım 2-3 ay boyunca her yıkamada çamur geliyordu arabadan.
çamurdan çıktıktan ve yıkandıktan bir süre sonra balatadan ses geliyordu balata spreyi kullandım sorun çözülmüştü.
bu durum normal dert etmeyin zamanla geçer, hemen müdahale etmek istersenizde lastiği söktürüp balata spreyi ile disk ve balataları temizletebilirsiniz.
Teşekkürler hocam, yarın zaten göstereceğim dediklerinizi de unutmayacağım.