İşletmede suç yok hocam. bizzat işin içindeyim. moto kuryenin günlük yevmiyesi 400 lira olmuş, sigortası 3000 lira olmuş,

Elektrik, bu tarz işletmelere 7000 TL den aşağı gelmiyor, doğalgaz desen aynı şekilde.. saymakla bitmeyen giderler var. Nereden çıkartacak, size satacağı 100 grm dan tabi..

Suçluyu işletmede değilde, tüm faturaları özelleştirenlerde bulmak gerek.