mecidiköyde yeni açılmış bir dönercide dürüm 15 lira olduğunu görünce ufak bir şok geçirmiştim. eskiden arkadaşlarımla bi burger yapar sonra sinemaya giderik. para olarak pahalı gelmezdi kimseye ama şimdi imkansıza yakın. ülkeyi resmen bitirdiler.