OnurKüpeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce Burger King'e gittim 2 kişi 380 TL ödedim bencede aklı olan dısarda yemesin
burger kingde 2 kişi 380 tl ödemek bence takdir edilesi bir durum. 150 tllik menü yeseniz 300 eder hangi menüyü sipariş ettiniz ?