Merhaba, dün akşam saatlerinde çalıştığım yerin aracı ile evime geldim evimin önü kepçeler ile kazılmış komple her yer çamurdu 4-5 tane da araç park etmişti, kendime bir yer buldum ve araçla girdiğimde araç çamura saplandı. Araç o esnada ne ileri gitti ne geriye geldi olduğu yere çöktü, çamurun yoğunluğu sağ arka lastik kısmındaydı arac 2018 model Peugeot Partner aracın sağ arka lastik dışındaki lastikler çamura sadece basıyordu ama sağ arka lastik komple lastiği göremeyecek derecede çamurluğa kadar batmıştı 3-4 kişi bulup aracı ittirdim çıktı araç fazla zorlanmadı ama çıktıktan sonra balatalar acayip derecede koku yaymaya başladı. Aldığım gibi su tutmaya götürdüm lastik komple çamurdu benzinlikte su ile yıkadım çamurlar çok zor çıktı ama görünürde gözükmüyordu bugün de aracı yıkattım ve lastiğe su tuttuklarında sürekli çamur atıyor ve aynı koku devam ediyor. Acaba bu sorun ne olabilir? Araç balatayı mı yiyor çamurdan dolayı veya nasıl bir yol izlemeliyim zararın neresinden dönersem kâr hesabı. Araçta benim değil çalıştığım yerin. Kala kaldım öylece.