Selamlar

10 Adet sitem x hosting firmasında

1 GB ram ve bazı şeyler odeaweb ile kıyasla düşük kalıyor. Sitelerin yavaşlığını ve cpu kullanımı çok engel oluyor.

10 Adet sitemde;

1 adet 6 GB site ve diğerleri max 600 mb olacak şekilde sitelerim mevcut ( Siteler stabil ancak mail akışı çok fazla oluyor. )

Bu siteleri sorunsuz şekilde odeaweb firmasına geçirmek istiyorum ve ek olarak hiç bir şekilde kesinti olmadan aktarmak istiyorum.

Mail smtp ayarları müşterilere en son söyleyeceğim ancak ondan önce her şey sorunsuz olsun istiyorum. Yol gösterebilir misiniz?

Benim aklıma gelen gece saatlerinde aktarmak..

teşekkürler