Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@CGLR; hocam link verirseniz olumlu yorum yapayım hiçdeğilse bi 50 kişi yapsa bence kötü yorumlar altta kalır diye düşünüyorum elimden gelen bu yorum yapabilirim çok geçmiş olsun yapılan çok yanlış umarım yapılan haksızlık yerini bulur
Çok teşekkür ediyorum ilginiz, alakanız güzel düşünceniz için

https://goo.gl/maps/fuW7Ag6oeXXMhUcv6