VolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalıştırdığınızda aldığınız hata nedir ?
MERHABA DÜN KONU AÇMIŞTIM HATA AŞAĞIDA VAR

https://www.r10.net/diger-server-sid...z51PgVo__46gMM