Yazık gerçekten, geçmiş olsun umarım daha da uzatmazlar. Normalde yorum yapmam kimseye ama bu adiliğe karşı işletmenize beş yıldızlı bir yorum yapacağım forumda ki diğer arkadaşlarda destek olurlarsa eğer belki bir nebze toparlayabiliriz.