Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç etik olmayan, insanlık dışı bir hareket.
Çok sinir bozucu bir durum.
Çağlar hocam elimizden gelecek birşey varsa yapalım.
Sitedeki Whatsapp numarasına yazdım ama tek tık oldu. Sahibine ulaşmaya çalışıyorum.

Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru bir hukuk süreciyle site sahibi nanay
Bir de footer kısmına "biz yer sağlayıcıyız, bizden doğan sonuçların hukuki yükümlülüğünü kabul etmiyoruz" falan yazmış. He oldu.