3 -5 kuruş için böyle saçma sapan işleri yapanında yaptıranın da dicek çok şey varda yazık ya. Çok geçmiş olsun çağlar hocam.Ayrıca bu yapılan suçtur gerekli şikayetleri oluşturun birdaha böyle işlere girebiliyorlar mı görsünler.