Görev işi aktif yaptığımda siyasi ve kötü yorum teklifi geldiği oldu insanlar 3-5 kuruşa kabul ediyor bu teklifleri 🤗
.erefsizler 3 kuruş için insanların onca yıllık emeğini çop ediyorlar. Geçmiş olsun kardeşim valla gece gece sinirlerim zıpladı.
puan 2.7 ye düşürülmüş ve atılan yorumların hepsi aynı tarzda. Sanırım bir karalama projesi, geçmiş olsun.
Bu yorumlar nasıl silinir? Ücreti mukabilinde yardımcı olabilecek olan var mı?