furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet öyleymiş MH ile konuştum. Peki ön başvurusu sonrası aboneliği üstüne alması için evsahibinin imzası gerekiyor mu yoksa tapu fotokopisi yeter limidir
Tapu gerekmez kira kontratı yeterlidir.