yeni bina, yeni bağlantılarda bu ücreti ev sahibi verir ve geri alamaz sizinki bağlantı ücretidir. ama kiracının yapacağı başvuru abonelik ücretidir yatırdığı ücreti geri alabilir.
Evet öyleymiş MH ile konuştum. Peki ön başvurusu sonrası aboneliği üstüne alması için evsahibinin imzası gerekiyor mu yoksa tapu fotokopisi yeter limidir