Daireye ilk kez dogalgaz baglaniyorsa sayaç yoksa sayaç içindi sanırım bir miktar para alıyorlar sonra gazı açmak için ayrı bir para alıyorlar.
Sizin ödediğiniz para geri alınamıyor diye biliyorum gazı açarken alınan para kapatırken iade ediyor yalnızca
Aksa müşteri hizmetlerini aradım. Doğal ilk kez apartmana geliyorsa 2540tl küsür geri iadesiz tek seferlik bağlantı ücreti alınacak. Daha sonra kiraci 1442 tl güvence bedeli yatırarak abonelik başlatacak. Kiracı çıktıktan sonra aboneliği iptal ederse bu tutar iade edilecek fakat bağlantı ücreti tek seferlik ev sahibinden alınacak dediler. Doğruymuş