furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acaba bu tek seferlik ilk bağlantı ücreti olabilir diye ev sahibinin ödemesi gerekmiyor mu. Çünkü tek mantıklı açıklaması bu.
Eve ilk defa doğalgaz bağlandığı için tek seferlik siz ödeyeceksiniz. Sonrasında kiracı sözleşmesiyle gelip aboneliğini açtıracak.

Sizin ödediğiniz para = Tek seferlik doğalgaz bağlantı bedeli
Kiracının ödeyeceği para = Abonelik başlatma bedeli