Daireye ilk kez dogalgaz baglaniyorsa sayaç yoksa sayaç içindi sanırım bir miktar para alıyorlar sonra gazı açmak için ayrı bir para alıyorlar.
Sizin ödediğiniz para geri alınamıyor diye biliyorum gazı açarken alınan para kapatırken iade ediyor yalnızca