Şaşırdım biraz istanbul igdaş bakıyor belediye eve 2500 tl olmaz 2 yıl olmadı 600 tl abonelik ücreti ödedim

şuanda olsun en fazla 1000 tl

ama sizin ki, mülk sahibi olduğunuz için anladığım kadarıyla hava parası alacaklar sanırım