Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yeni doğalgaz bağlanmış evin ilk açılışında doğalgaz bağlantı bedeli alınıyor. Yani kiracının doğalgazı açtırmasından farklı bir prosedür işler. Doğalgaz bağlantı bedeli ev sahibi tarafından ödenecek.
Olabilir bizim evde hat vardı ondan gitmedik o zaman.