English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 yıldır ev kiraya veriyoruz biz öyle bir şey yapmadık. Ev sahibine ihtiyaç yok
Hocam yeni doğalgaz bağlanmış evin ilk açılışında doğalgaz bağlantı bedeli alınıyor. Yani kiracının doğalgazı açtırmasından farklı bir prosedür işler. Doğalgaz bağlantı bedeli ev sahibi tarafından ödenecek.