Nortmalde igdaş bakıyordu belediye ait bölge farkı mı var acaba
ben 2 yıl önce igdaş gittim kiracıyım 600 tl ödedim gelip açtılar şuanda abonelik ücreti 2500 tl mi çıkmış
Abonelik ücreti ne kadar bilmiyorum sadece ön başvuru yapmak için 2500tl küsür para istediler.
Biz tapu fotokopisi verdik diye aklımda kalmış ama gitmedigimize eminim. Aksa gaz bakıyor bizim bölgeye de
acaba bu tek seferlik ilk bağlantı ücreti olabilir diye ev sahibinin ödemesi gerekmiyor mu. Çünkü tek mantıklı açıklaması bu.