Aynı şekil dünden berli yok.. Ama bunun bilgilendirmelerini yapmaları lazım.. Kurumsal şirket bunlar.. Bende kullanıyorum bugüne kadar sıkıntı yaşamadım lakin birden gitmesi hiç bir bilgilendirme yapılmaması... Bu memleket tosuncuk gördük çiftlik gördü aklımıza türlü türlü şeyler geliyor .. Birde ben numaraya ulaşamadım bant kaydı döndü durdu bana.. Açılacaksa tamam sorun yok .. Bilgimiz olmayınca ne oldu aha emeklerimiz gitti olayı oldu.. Geçmiş olsun herkese..