dolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vermiyor hocam.



Vermiyor maalesef. (



Tarifeye ek aldım ancak 1 aydır telefon gelmedi sipariş iptal ettik. Ayrıca taahhütname sona ereceği için bıktım ve kapatacağım faturayı almayacağım hocam.



Çok haklısınız hocam. O tarz yerlerde üstüne çok fazla ücret bindiriyorlar boşuna onlara o kadar ücret ödemek istemiyorum.



Yani hocam sisteme açık arıyorum ama haklısınız.



Hocam 3.500 liralık cihazdan da bir şey beklenilmiyor be.



Neyse olmadı telefonsuz takılırız. yapacak bir şey yok.
Hiç yoktan iyidir iyi..