Vermiyor hocam.
Vermiyor maalesef.

(
Tarifeye ek aldım ancak 1 aydır telefon gelmedi sipariş iptal ettik. Ayrıca taahhütname sona ereceği için bıktım ve kapatacağım faturayı almayacağım hocam.
Çok haklısınız hocam. O tarz yerlerde üstüne çok fazla ücret bindiriyorlar boşuna onlara o kadar ücret ödemek istemiyorum.
Yani hocam sisteme açık arıyorum ama haklısınız.
Hocam 3.500 liralık cihazdan da bir şey beklenilmiyor be.
Neyse olmadı telefonsuz takılırız. yapacak bir şey yok.