Selamlar,

Bir ay önce telefonum mefta oldu ve bu yüzden yeni telefon alabilmek için krediye ihtiyaç duyuyorum. Ancak hangi bankaya başvurursam başvurayım hepsinden öğrenci olduğum için sanırım red alıyorum.

Şimdi sorum bu öğrenci nasıl kredi çekecek?
Saçma sapan bence iş yapıyorlar hani garip bir şekilde kredi çekemiyoruz varsa taktikleriniz bekliyorum. İyi forumlar..

Edit: 3 adet Kredi kartım var ödemelerini düzenli şekilde yapıyorum. Ziraat Bankası Yapı Kredi Bankası ve enpara olmak üzere. Limitleri sırasıyla 1700-1000-1000 Ziraat bankası'nın borcu kapandı Yapı Kredi ve en paranın yarısı ödendi.