Eskiden pes vs oynayan birisiyim yaş biraz ilerledi eskisi kadar oyunlara falan bakmıyorum ancak geçen haftalarda bir arkadaşımıza ziyarete gittik orada oğlumun arkadaşında play station 3 vardı bizim ki de sürekli play station istiyor. Arkadaşa sordum ps3 imiş e kırıkmış.
Şimdi kafamda soru işaretleri oluştu biz kırık mı almalıyız yoksa normal mi ve farkları nelerdir ya da play station alırken nelere dikkat etmek lazım.
Aklımda play station 3 veya 4 almak var oğlum 8 yaşında fikirleri bekliyorum.